رئیس‌جمهور کشورمان به همراه فرمانده سپاه از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

رئیس جمهور با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از نزدیک در جریان خدمات و دستاورد‌های این مجموعه قرار گرفت.

مسعود پزشکیان صبح امروز با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، خدمات و دستاورد‌های این مجموعه در حوزه مختلف قرار گرفت.

وی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه آخرین دستاورد‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با حضور در مرکز پایش و اتاق وضعیت قرارگاه سازندگی به‌طور مستقیم با تعدادی از پروژه‌های این قرارگاه ارتباط گرفت و به‌طور دقیق این طرح‌ها و روند پیشرفت و امور اجرایی آن را رصد کرد.

پزشکیان با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و استماع گزارشات، ظرفیت‌های موثر و قابل اتکاء این قرارگاه و زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش را برشمرد.

قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص)

این مجموعه با نگاه رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و با محور قراردادن روحیه جهادی، سلامت نفس و صداقت و در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و رسیدن به اهداف افق ایران ۱۴۰۴ با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا بحال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه‌های ملی در رشته و گرایش‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه و باند، ساخت بنادر، سد و سازه‌های دریایی، صنعت برق، مخابرات و فناوری اطلاعات (ICT)، کشاورزی و ... قابلیت اجرای پروژه‌های عظیم را به منصه ظهور برساند و به رقیب سرسختی برای پیمانکاران خارجی تبدیل شود و شعار «ما می‌توانیم» را به شایسته‌ترین صورت محقق سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار