مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که در کنار گلزنی برای هم تیمی‌های خود موقعیت ایجاد کنم.

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش  اظهار کرد:  با توجه به اینکه ما گام اول را در لیگ نخبگان آسیا  پیش رو داریم مهم این است که باشگاه به روند برد و جایگاهی که دارد برسد و در کنارش پایم به گلزنی باز می‌شود و صددرصد کمک می‌کنیم و تمرکزمان به این موضوع هست.  

علیپور درباره  اینکه رفاقت‌ها و همدلی در پرسپولیس چطور است، گفت: واقعا خدا را شکر با بازیکنان قدیمی آشنا و رفاقت دارم و دوستان صمیمی هم هستیم. بازیکنان جدیدی که افتخار دارم در کنارشان بازی می‌کنم  کم و بیش با هم ارتباط داشتیم و خوشحالم اکنون هم با هم رفاقت داریم. قطعا بعد از فیفا دی این رفاقت‌ها بیشتر هم می‌شود و قطعا می‌توانیم نتیجه اش را در ادامه فصل ببینیم.  

او بیان کرد: پست من به صورتی است که باید گل بزنم و تمام تلاش خود را می‌کنم که در کنار گلزنی برای هم تیمی‌های خود هم موقعیت ایجاد کنم. سعی خود را برای موفقیت پرسپولیس می‌کنم. اگر پرسپولیس به هدفش برسد ما بازیکنان هم  بازی خوبی انجام می‌دهیم و هواداران هم در کنارمان خواهند بود.  

علیپور درباره انتقاد طارمی به زمین مسابقه فولاد شهر و اینکه باشگاه پرسپولیس هم به خاطر نداشتن زمین تمرین در  خارج از تهران میزبان حریفان خود است، گفت: بحث گلایه نیست و موضوعی که واقعیت دارد و فوتبالمان نیاز دارد.   تمام بازیکنان ما در لیگ  روی زمین بازی می‌کنند و نیاز  به ساختار خوبی داریم تا بتوانیم بهترین کیفیتی که داریم را به نمایش بگذاریم و این طور  نباشد که تا به ساختار‌ها برسیم دیگر نتوانیم از استعداد‌ها استفاده کنیم. من هم به مانند سایر بازیکنان این خواهش را دارم که ایجاد ساختار هر چه زودتر صورت بگیرد و ما بازیکنان بتوانیم در شرایط برابر با سایر کشور‌ها  رقابت کنیم و آنچه که در توانمان است را به کل کشور و دنیا نشان بدهیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار