مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مرگ ۳ نفر بر اثر برخورد پژو پارس با کامیون بنز در جاده سیاخ دارنگون خبر داد.

هادی عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: بعد از ظهر امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی شیراز و اعلام برخورد پژو پارس با کامیون بنز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ والفجر با تجهیزات کامل به محل حادثه در جاده سیاخ دارنگون اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد می‌کند که در اثر شدت تصادف راننده و ۲ سرنشین دیگر پژو در دم جان باختند.

عیدی پور تصریح کرد: بر اثر این حادثه، راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک موفق می‌شوند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر ۳ نفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دهند.

 آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

برچسب ها: حادثه ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.