مسابقات بسکتبال ۳×۳ دختران آذربایجان‌غربی با حضور ۳۶ تیم به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد که در این رقابت‌ها، نمایندگان مهاباد با کسب عناوین مختلف خوش درخشیدند.

مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی بانوان آذربایجان‌غربی در ۴ رده سنی، پنجشنبه ۱۵ شهریورماه با حضور ۳۶ تیم به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد.

در رده نونهالان که با حضور ۸ تیم برگزار شد، تیم بیرثانیه مقام اول، بیرثانیه الف مقام دوم و داهاتو مهاباد مقام سوم را کسب نمودند. سانای سیداکبری از تیم بیرثانیه نیز به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.

در رده نوجوانان که با حضور ۱۲ تیم انجام شد، تیم‌های بیرثانیه الف مقام اول، امید مهاباد مقام دوم و توار مهاباد مقام سوم را کسب کردند. سارینا قرنی از تیم توار مهاباد هم در این رده سنی به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

در رده جوانان که ۱۰ تیم حضور داشتند، تیم‌های یونیک مهاباد مقام اول، بیرثانیه مقام دوم و بوکان مقام سوم مسابقات را کسب کردند. ساغر سلحشور نیز از تیم بوکان ارزشمندترین بازیکن معرفی شد.

در رده سنی آزاد که ۶ تیم حضور داشتند، تیم‌های ژین مهاباد، بیرثانیه و نماینده بوکان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند. غزل سیروانی از تیم ژین مهاباد نیز در این رده سنی به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.