بیست و دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور گرایش سرعت رده سنی نوجوانان A و B، جوانان، بزرگسالان آقایان و بانوان به میزبانی همدان آغاز شد.

در این پیکار‌ها ۴۵ سنگنورد در ۲ بخش مجزا آقایان و بانوان رقابت خواهند داشت تا چهره قهرمانان امسال مشخص شوند.

مسابقات صبح امروز در رده بانوان در سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی برگزار می‌شود ضمن اینکه مسابقات بخش آقایان نیز بعدازظهر امروز پیگیری خواهد شد.

دبیر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور گرایش سرعت رده سنی نوجوانان A و B، جوانان، بزرگسالان آقایان و بانوان به میزبانی همدان در حال برگزاری است.

بهاره مرادی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌ها می‌توانند از لباس‌های یکسان و متحدالشکل استفاده کنند و رتبه نفرات در رنکینگ سالیانه محاسبه و بر اساس رنکینگ اعزام‌های برون مرزی انجام خواهد شد.

در این مسابقات از استان‌های زنجان، کرمان، قزوین، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی حضور دارند.

در این مسابقات ۱۴ سنگنورد خانم در رده سنی جوانان و نوجوانان a , b باهم رقابت کردند که رده جوانان آیناز محمدی از کرمان، سارا زراعت زاده از کرمان، الهه پور نقی از آذربایجانی شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان b، آتنا حسینی زاده ازتهران، آیسل احمدی زاده از زنجان و آتنا سیرجانی از خراسان رضوی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان a، حسنا محرابی از کرمان، نازنین زهرا علی پور از قزوین و نگار نجفی از زنجان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: به نفرات اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.