مسابقات پنج وزن نخست، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر پونته ودرا اسپانیا آغاز شد.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر پونته ودرا اسپانیا علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلوگرم و علی کرم پور در وزن ۷۰ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

میلاد والی زاد در وزن ۵۷ کیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم باید منتظر حضور حریفشان در دیدار فینال باشند تا بتوانند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با با نتیجه ۱۱ بر صفر بکر کسر از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب هایکو گاسپاریان از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ مقابل عبداله توپراک از ترکیه به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیخان عبدالازاد از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. خرمدل در این مرحله با آدام آرخیف از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرم پور در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۴ الکساندر گایدارلی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگیوس یواکیمیدیس از یونان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با بوهدان اولینیک از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کرم پور در این مرحله با ریویا یاماشیتا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگنجوف از ترکمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب رضابک آیتموخان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد، تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار