منابع خبری از دور جدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه موشک ضد زره از جنوب لبنان به سمت شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که چند خانه در شهرک المطله در نتیجه اصابت موشک آسیب دیده‌اند.

شبکه الجزیره قطر هم اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» و تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفتند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۰۹:۳۰ روز جمعه شش سپتامبر پایگاه نظامی «معیان باروخ» را هدف قرار دادند.

طبق این بیانیه، پایگاه معیان باروخ با پهپاد و به صورت مستقیم و دقیق مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: پادگان زبدین را با سلاح موشکی مستقیم هدف قرار دادیم.

 مقامت لبنان اضافه کرد: ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان اشغالگر را در شهرک المطله هدف قرار داده و آنها را کشته و زخمی کردیم.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات پهپادی و توپخانه‌ای را به چند شهرک در جنوب لبنان؛ ازجمله شهرک‌های «الضهیره» و «کفر کلا» انجام داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار