حاجی حسینی گفت: ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال تایید شد و بازی چادرملو اردکان با نساجی مازندران با حضور هواداران در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان یزد  روز جمعه با استوری خود در فضای مجازی نوشت: پس از ۲ ماه تلاش شبانه روزی، ورزشگاه شهید نصیری تاییدیه لازم برای لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.

وی ادامه داد: از حمایت‌های کم نظیر استاندار یزد و تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم در اداره اداره کل ورزش و جوانان هیئت فوتبال استان یزد و باشگاه چادرملو اردکان سپاسگزارم.

پس از صعود تیم چادرملوی یزد به لیگ برتر فوتبال، فدراسیون با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال یزد، ایراد‌های مختلفی از ورشگاه شهید نصیری مطرح و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی‌تواند میزبان لیگ برتر باشد.

به دنبال این موضوع مسئولان اجرایی و ورزشی استان با جدیت برای استاندار سازی تلاش خود را آغاز و اکنون ورزشگاه شهید نصیری به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی برای میزبانی چادرملو در لیگ برتر است و برای هفته چهارم آماده شده است.ورزشگاه شهید نصیری یزد با گنجایش ۱۵ هزار نفر جمعیت، ۴۰ سال سابقه دارد و تمام رقابت‌های فوتبال استان در این ورزشگاه که در جاده تفت واقع شده برگزار می‌شود و به همین دلیل این استان نیازمند یک ورزشگاه استاندارد ۶۰ هزار نفری است.

این ورزشگاه با مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰۰۰ نفره، مجموعه ورزشی چند منظوره است که برای انجام تمرین‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، تنیس خاکی، تیر و کمان، دو و میدانی و ورزش‌های رزمی، دارای تجهیزات و شرایط مناسب است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.