از ۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در فهرج بهره برداری شد.

 با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در فهرج به بهره برداری رسید 

به گفته رییس راه وشهرسازی فهرج، صبح محور کرمان_ زاهدان در حوالی شورگز به طول ۴کیلومتر به بهره برداری رسید. 

او افزود: زیرسازی این محور سال ۱۳۹۷انجام شد و طی چند ماه گذشته آسفالت آن با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی به اتمام رسید.

همچنین در حاشیه افتتاح یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای زیدآباد بخش مرکزی فهرج سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: امروز زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای زیدآباد با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری، صنایع خودروسازی کرمان و اداره ورزش وجوانان، افتتاح شد.

 رییس اداره ورزش شهرستان فهرج نیز  در حاشیه افتتاح نخستین سالن تیراندازی با تفنگ بادی در فهرج گفت:این باشگاه سرپوشیده با مساحت ۸۰متر مربع در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی در ۵ خط راه اندازی شده و با ارائه تمام تجهیزات پذیرای علاقمندان به این رشته مفرح و جذاب خواهد بود.

او افزود: برای تجهیزات این سالن ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، همچنین طرح درجه بندی و بسته بندی خرما با ظرفیت ۱ هزار تن از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 علی طیبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج در این زمینه گفت: با بهره برداری از طرح درجه بندی و بسته بندی خرما در روستای عامریه برای ۱۵ نفر بطور مستقیم و برای ۳۰ نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

 او بیان کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین به گفته فرماندار فهرج، امروز زیرسازی و آسفالت معابر رکن آباد به متراژ ۷ هزار مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تفاهم نامه فاقد دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.

در ادامه بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فهرج، امروز آسفالت معابر ۷ کوچه شهر فهرج به متراژ ۱۲ هزار متر و با اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

امروز یک کارخانه آسفالت در روستای عامریه بخش مرکزی فهرج نیز افتتاح شد که در حاشیه بهره برداری از این کارخانه، مهندس سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج گفت: عملیات ساخت کارخانه اسفالت در هفته دولت سال قبل آغاز و با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان طی مدت یکسال با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است. 

 سعیدنیا افزود: این کارخانه با تولید سالانه۵۰ هزار تن آسفالت نقش مهمی در آسفالت معابر شهرستان فهرج شهرستان‌های همسایه خواهد داشت.

فرماندار فهرج، امروز همچنین ۶۵ قطعه زمین در قالب طرح ساماندهی مسکن به جوانان در روستای برج اکرم واگذار شد.

امروز از آسفالت معابر روستای برج اکرم نیز بهره برداری شد، پاکزاد رییس ینیاد مسکن فهرج گفت: اسفالت معابر روستای برج اکرم به متراژ ۱۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن اجرا شده است.

برچسب ها: افتتاح ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار