مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از غزه و در پاسخ به حملات اسرائیل به روستا‌های لبنان، به پایگا‌ه‌های صهیونیستی حمله کرد.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز پنجشنبه اعلام کرد که در حمایت از غزه و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های لبنان، چندین عملیات را علیه پایگاه‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام داده است.

براساس گزارش المیادین، مقاومت اعلام کرد که یک حمله ترکیبی را با انبوهی از پهپادهای تهاجمی و راکت‌های کاتیوشا به پادگان راموت نفتالی آغاز کرده و به طور مستقیم توانسته است آن را مورد هدف قرار دهد. 

مقاومت اسلامی همچنین با نیروی پهپادی خود تهاجمی به مقر گردان السهل که در بیت لاهیا قرار دارد و محل استقرار افسران و سربازان تیپ ۳۰۰ است، حمله کرد.

پس از حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی حزب الله امروز در سوگ یکی از نیروهاب خود به اسم عباس انیس ایوب که به اسم علی‌الرضا معروف بود، قرار داشت و این حمله پاسخی به شهادت این نیروی مقاومت لبنان نیز بود.

خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده است که ده‌ها هزار نفر از ساکنان این شهرک‌ها اکنون پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل در پناهگاه‌‌ها به سر می‌برند.

پیش از این خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که سحرگاه امروز شهرک کفرا در جنوب لبنان مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت که به گفته وزارت بهداشت لبنان، یک نفر شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار