آئین افتتاحیه جشنواره پایگاه‌های اُسوه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک برگزار شد.

آئین افتتاحیه جشنواره پایگاه اُسوه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با حضور فرماندار، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در این آیین اظهار کرد: برخلاف رژیم بعثی، امتیاز ما در هشت سال دفاع مقدس فنون نظامی نبود بلکه معنویت بسیج، سپاه و رزمندگان، رمز موفقیت ما بود تا به پیروزی دست یابیم.

امام جمعه شهرستان اندیمشک افزود: معنویت در جنگ تحمیلی، ما را در جنگ ممتاز کرد و سبب شد تا چشم جهانیان به بسیج و سپاه و نظام اسلامی خیره شود و محبوبیت برای سپاه و بسیج به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: اوج معنویت و ارتباط با خداوند متعال باعث شد تا رزمندگان ما استقامت کنند و توسل رزمندگان به خداوند و توجه خداوند به رزمندگان بود.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: باید به معنویت و ارتباط با خداوند سبحان توجه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که معنویت سبب نجات ما خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی نيز توضیحاتی در خصوص این جشنواره ارائه داد و بیان کرد: به جرأت می‌توان گفت که برای بسیج هیچ کاری نشد ندارد و بسیج بن‌بست نمی‌شناسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: بسیجیان مایه مباهات و افتخار ما هستند و با قدرت بیشتر برای اعتلای بسیج و خدمت به مردم گام برمی‌داریم.

برچسب ها: اندیمشک ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.