معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۵۹ هزار نفر در استان متقاضی دریافت زمین در طرح ملی جوانی جمعیت هستند که آمار بسیار بالایی است.

میثم آذرسا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با وجود اینکه خوزستان حدود ۶ درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده، اما تعداد متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان، حدود ۱۲ درصد کل متقاضیان کشور است و این موضوع تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

او با اشاره به تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت از ظرفیت اراضی دولتی استان افزود: تامین زمین در برخی از شهر‌های استان به دلیل محدودیت‌های قانونی محقق نشده است، اما در سایر شهر‌ها نیز مراحل آماده‌سازی زمین‌ها در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تاکنون حدود 3 هزار و ۶۰۰ قطعه زمین به مقاضیان طرح جوانی جمعیت در خوزستان تخصیص یافته و در آینده نزدیک به این تعداد اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن مهر در استان خوزستان اضافه کرد: قسمت قابل ملاحظه‌ای از سایت‌های مسکن مهر استان همچون بندرامام، لالی، مسجدسلیمان، دزفول، شوشتر و ... تکمیل نشده بود که تا پایان امسال فرایند آماده‌سازی آنها به پایان می‌رسد.

آقای آذرسا با بیان اینکه برخی از واحد‌های مسکن مهر نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: تا پایان امسال تمام واحد‌های مسکن مهر استان در مرحله آماده‌سازی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.