مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: مدت زمان رسیدگی به شکایت‌های های کارگران در استان از ۶۷ روز به ۱۷ روز کاهش یافته است.

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش مدت زمان رسیدگی شکایت‌های کارگران استان به ۱۷ روز، گفت: کاهش ۳۲ درصدی واحد‌های مشکل‌دار نسبت به پارسال نیز از اقداماتی بوده که با تلاش مجموعه به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته صیانت از قانون، جلوگیری از ورود ۲ هزار پرونده شکایت با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و مذاکره با کارگران و کارفرمایان دارای اختلافات مطالباتی، افزایش تعداد نمایندگان شرکای اجتماعی در هیات‌های رسیدگی و شناسایی و برخورد با گلوگاه‌های فساد نیز از مواردی بوده که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: ۵۵ درصد جمعیت استان از خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مقابله با تهدیدات احتمالی، ایجاد آمادگی لازم و استانداردسازی زیر ساخت‌ها ضروری است و راه اندازی تیم بازرسی شبانه از واحد‌های کارگری شیفت شب از اقداماتی است که در استان محقق شده است.

دهقانی افزود: تاسیس اولین انجمن بانوان دانش بنیان در کشور، کسب رتبه نخست مدیریت روابط کار کشور در ۲ سال پی در پی، کاهش نرخ بیکاری در استان برای اولین بار به صورت مستمر در چهار فصل گذشته، افزایش سرمایه‌گذاری و تاکید بر بهره‌وری، تسهیل در امر صادرات و تولید، تعهد بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان در ۲ سال اخیر، گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در طول سه سال توسط همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.