وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان از کارخانه فراگیر بافت بلوچ (شرکت گسترش صنایع بلوچ) بازدید کرد.

سید محمد اتابک  به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی از روند اجرای کارخانه فراگیر بافت بلوچ (شرکت گسترش صنایع بلوچ) بازدید کرد.

کارخانه بافت بلوچ استعداد ویژه صنعت نساجی در سیستان و بلوچستان است که با هدف ایجاد اشتغال و تامین نیاز بازار منطقه ایجاد شد.

این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت، اکنون با فعال شدن مجدد بخش‌های مختلف، توانسته برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح روز چهارشنبه به منظور بازدید از طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری در سفری سه روزه از طریق فرودگاه شهدای زابل به سیستان و بلوچستان وارد شد.

بازید از مرز میلک، شهرک صنعتی رامشار، معدن مس جانجا و آب شیرین‌کن حرمک از برنامه‌های اولین روز سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در شمال سیستان و بلوچستان بود.

سید محمد اتابک روز پنجشنبه به سمت جنوب سیستان و بلوچستان حرکت و در مسیر از طلای تفتان، کارخانه بافت بلوچ، تاسیسات شیرین سازی آب گیشاب در چابهار بازدید می‌کند، که در نهایت نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار اتمام دومین روز حضور اتابک در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

همچنین نشست با فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان در زاهدان، بازدید از پروژه فولاد مکران چابهار در صبح روز جمعه پایان بخش سفر سه روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.