مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از میزبانی استان از مسابقات قهرمانی کارگری در رشته فوتبال روی میز کشور خبر داد.

سجاد اجاقلو گفت: مسابقات قهرمانی کارگری کشور در رشته فوتبال روی میز در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

اجاقلو اظهار داشت: از استان زنجان نیز ورزشکاران و تیم هایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد که امیدواریم شاهد درخشش آنها و کسب نتایج خوبی در این مسابقات باشیم.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان از امکانات و زیرساخت های ورزشی مطلوبی برای میزبانی از این رقابت ها برخوردار است،‌افزود: نزدیک به ۱۸۰ مجموعه ورزشی تفریحی کارگران در سطح کشور وجود دارد که در ارزیابی های صورت گرفته در دوسال گذشته، مجموعه های ورزشی تفریحی کارگران زنجان، آذربایجان شرقی، یزد، همدان و کرمان به عنوان مجموعه های برتر شناخته شدند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی به میزبانی استان زنجان، گفت: با توجه به اهمیت ورزش در حوزه کارگری و لزوم برگزاری مطلوب رقابت‌های ورزشی در این عرصه، تلاش شده است تا با تشکیل جلسات منظم، این مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

وی با بیان اینکه اهتمام به ورزش کارگری منجر به بالا رفتن بهره‌وری در واحدهای تولیدی و صنعتی می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه ورزش در افزایش نشاط جسمانی و به تبع آن بالا رفتن روحیه افراد کمک می‌کند، باید در حوزه کارگیری بیش از پیش به امر ورزش توجه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.