فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از توزیع سه هزار و ۲۲۶ جفت کفش و تعدادی کیف بین دانش آموزان نیازمند این استان توسط جهادگران خبر داد.

 

سردار علیرضا حیدر نیا گفت: این اقدام جهادگران بسیجی استان البرز همزمان با گرامیداشت سالروز مبدا فعالیت جهادی و در جهت فراهم کردن ملزومات تحصیل دانش آموزان کم برخوردار در مناطق مختلف استان البرز انجام شده است.

وی یادآورشد: همچنین همزمان با رزمایش گرامیداشت روز فردوس (روز تشکیل نخستین گروه جهادی توسط رهبر معظم انقلاب) طرح شهید عجمیان ۲ ، عملیات رنگ آمیزی و بازسازی ۲۰۰ مدرسه در استان البرز با حضور خانواده شهید عجمیان در مدرسه راهیان نور کمالشهر آغاز شد.

 

حیدرنیا گفت: در این طرح که با همت جهادگران بسیجی و در قالب مشارکت جمعی سه ارگان بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و ستاد بازسازی و نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان البرز برگزار می شود ۲۰۰ مدرسه در مناطق مختلف این استان، بازسازی ، شاداب سازی و رنگ آمیزی خواهند شد.

وی بیان کرد: حضور و همکاری دانش آموزان و خانواده های آنها با گروه های جهادی در بازسازی مدارس از جذابیت های برگزاری این طرح است.

رهبر معظم انقلاب همزمان با سیزدهم شهریورماه سال ۱۳۴۷ با تدارک داوطلبان خدمت و ساماندهی آنها در قالب ۱۲ اتوبوس از مشهد مقدس عازم فردوس شد و به یاری زلزله زدگان این منطقه پرداخت و امروزه این رویداد به عنوان مبدا فعالیت های جهادی در تقویم رسمی کشور ثبت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.