سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای فوق العاده برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده و مسافران نگران کمبود بلیت نباشند.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تشدید نظارت‌ها بر فروش بلیت آژانس‌های مسافرتی تشدید شده و روزانه چندین بازرسی از آژانس و شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد گفت: در بازرسی‌های که صورت گرفته تاکنون ۱۲ آژانس مسافرتی به دلیل تخلف در گران به مدت یک ماه تقویمی پلمب شده اند.

وی ادامه  داد: نظارت بر سایت‌های فروش بلیت هم به صورت مستمر رصد می‌شود به طوری که روز گذشته سایت مستر بلیت به دلیل تخلف و گران فروشی پلمب شد.

او تاکید کرد: برخی از آژانس‌های مسافرتی اقدام به فروش بلیت با بسته‌های گردشگری به صورت اجبار به مسافران می‌کنند که در این زمینه هم رصد‌های کامل انجام شده و با تمامی متخلفان در این بخش برخورد قاطع می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با توجه به موج بازگشت مسافران به ویژه از مشهد پرواز‌های فوق العاده قرار داده ایم و مجوز‌های لازم را به شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز برگشت داده ایم و در صورت افزایش تقاضا بازهم در صورت درخواست با آنها موافقت خواهیم کرد.  

یازرلو تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلف و یا گران فروشی حتما به سازمان هواپیمایی کشور گزارش  دهند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: پرواز ، بلیت پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار