مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: رفع نشتی پنهانِ محله تندورک شهر زهک با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب انجام و در جریان این عملیات تعداد ۲۵ فقره انشعاب آب خانگی نیز به طور کامل اصلاح شد.

 غلامحسین لکزائیان‌پو بیان کرد: صبح امروز ضمن بازدید از عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و مراجعات مردمی و گزارش‌های اخذ شده از محله تندورک شهر زهک، به دلیل نشت آب به زیر منازل مسکونی تعدادی از اهالی این محله، طی چندین مرحله سونداژ و حفاری خطوط لوله و بررسی‌های میدانی صورت‌گرفته، نشت پنهان این محله مشخص نشد.
 
 وی افزود: با هماهنگی صورت‌گرفته با معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان، اکیپی جهت شناسایی محل نشت، همراه با نشت‌یاب به محل اعزام گردید، اما متأسفانه به دلیل عمیق بودن خطوط انتقال و خاکریزی زیاد در این محله در سنوات گذشته، محل نشتی لوله شناسایی نگردید.
 
 لکزائیان‌پور خاطرنشان کرد: در نتیجه با هماهنگی صورت‌گرفته با ستاد شرکت و تأمین لوله، اتصالات و شیرآلات، با همکاری نیرو‌های فنی اعزامی از شرکت آبفا زابل و امور آبرسانی شهر‌های سیستان، نسبت به تعویض و اصلاح شبکه توزیع آبِ قسمتی از محله تَندورک شهر زهک اقدام شد.
 
 مدیر امور آب و فاضلاب زهک تصریح کرد: در عملیات اصلاح و تعویض شبکه توزیع آب و همچنین اصلاح انشعاب‌های مشترکان که بیش از ۱۲ ساعت طول کشید، ۵۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن سایز‌های ۱۱۰ و ۷۵ میلیمتر و ۱/۲ اینچ مورداستفاده قرار گرفت.
 
 وی گفت: در ضمن عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این محله، تعداد ۲۵ فقره انشعاب آب خانگی نیز اصلاح کامل شدند.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.