رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: ترافیک در سایر آزادراه‌های استان سنگین، اما روان است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلاتی که طی هفته جاری شاهد آن بودیم، ترافیک در سطح راه‌های ارتباطی استان در پاره‌ای از مواقع سنگین و پرحجم بود تا جایی که مسافران و رانندگان مدت زمان زیادی را صرف رسیدن به مقصد خود کردند.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات بامداد امروز نیز شاهد ترافیک سنیگن در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج بودیم، اما ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین زنجان برای عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین روان گزارش شده است.

سرهنگ ذاکری منش عنوان کرد: پلیس راه برای ایجاد ایمنی و تسهیل در تردد، محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ تا ۲۴ را در مسیر رفت و برگشت وسایل نقلیه در جاده قدیم قزوین - رشت برای روز‌های چهارشنبه (امروز) و جمعه هفته جاری را به مورد اجرا گذاشته است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: صبح امروز نیز براثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با پیکان وانت در جاده تاکستان - ابهر، فرعی ضیاءآباد به خرمدشت راننده خودرو وانت کشته و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز مجروح شد.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از سوی پیکان وانت اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.