مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه شرکت گسترش صنایع آریا تایر هامون از سال ۱۳۹۶ کار ساختش آغاز شده با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی تا کنون، پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۵ به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد:طرح تولید انواع لاستیک خودرو با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال انواع تایر‌های باری و معدنی (با توجه به نیاز تامین تایر خودرو‌های سنگین در کشور) در حال ساخت است.

ایرج حسن پور افزود: کارخانه شرکت گسترش صنایع آریا تایر هامون به مدیر عاملی «حسینعلی سارانی» مستقر در شهرک صنعتی رامشار از سال ۱۳۹۶ کار ساختش آغاز شده با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی تا کنون، پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۵ به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه تولیدی، زمینه اشتغال ۶۷۰ نفر به صورت مستقیم در منطقه فراهم خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سرمایه ثابت این طرح، ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد ریال بوده که در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار و زیربنای۹.۵ هکتار در حال ساخت است.

وی گفت: هدف دولت از اجرای این طرح عادلانه کردن سهم مناطق از رشد اقتصادی، ارتقای رشد منطقه‌ای و ارتقای سهم استان از درآمد ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال است.

برچسب ها: کارخانه لاستیک ، صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.