فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: این محور حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه از محدوه بالاتر از طویر بخش مرزن آباد چالوس به سمت کرج و تهران باهدف تخلیه بار ترافیکی مسدود شد.

سرگرد حسین نیک پیما روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر گزارش‌ها ترافیک در آزاد راه تهران - شمال محدوده استان البرز و در مازندران حوزه چالوس پل زنگوله حدود هشت کیلومتر از جنوب به شمال این مسیر بار سنگین ترافیک داریم.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: هم اکنون با انسداد این مسیر از سمت شمال به جنوبی پیش بینی می‌شود حوالی ساعت ۱۳ از سمت تهران و کرج به چالوس این محور یک طرفه شود.

وی اظهار کرد: به همین خاطر برای تخلیه بار ترافیکی این محور از چالوس به استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعد مسدود شده است.

طبق گزارش‌ها از منابع رسمی به علت تعطیلات روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری افزون بر ترافیک فوق سنگین در جاده‌های اصلی منتهی به مازندران به ویژه کندوان، همچنین این وضعیت باعث قفل شدن شبکه‌های ارتباطی درون شهری، مسیر‌های کنار گذر و معابر روستایی هم شده است.

اختلال در روند سوخت رسانی در جایگاه‌های سوخت، صفوف طولانی در مقابل واحد‌های خبازی، افت فشار و قطعی آب آشامیدنی و شلوغی مراکز درمانی از دیگر تبعات حضور چشمگیر مسافران و گردشگران غیرمنتظره به این خطه گردشگر پذیر غرب مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.