مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: عملیات آب‌رسانی به موکب‌های زائران رضوی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب در بین این موکب‌ها توزیع شده است.

حسین اسماعیلیان گفت: امسال در دهه پایانی صفر علاوه بر موکب‌های داخل شهر، مسوولیت آبرسانی به موکب‌ها در مسیر حرکت زائران پیاده امام رضا (ع) و منتهی به مشهد نیز بر عهده شرکت آب و فاضلاب مشهد بود.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با انجام بیش از هزار سرویس تانکری، بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب رسانی به این موکب‌ها انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: دهه پایانی صفر از ایام اوج مصرف آب در مشهد است که با عنایت امام هشتم تاکنون هیچ مشکل کمی و کیفی در آب‌رسانی نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش روز افزون حضور زائران در مشهد به خصوص در ایام خاص نیازمند تقویت امکانات و به ویژه ناوگان تانکری در این شرکت هستیم و باید تعداد تانکر‌های آب رسانی افزایش یابد.

اسماعیلیان اضافه کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته در حوزه تامین آب مشهد در شرایط اضطرار، لازم است تا موضوع تامین و توزیع آب بسته بندی برای شرایط خاص و بحرانی نیز در دستور کار قرار گیرد، اکنون در این حوزه ظرفیت محدودی داریم و باید این ظرفیت با استفاده از بخش خصوصی افزایش یابد.

آب‌رسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مسیر حرکت زائران رضوی در روز‌های پایانی صفر توسط شرکت آب و فاضلاب مشهد با ۶۵ دستگاه تانکر در حال انجام است.

برچسب ها: زائران پیاده ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار