وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریع‌تر برای بازگشایی مدارس آماده شوند.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت‌های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت: آمار‌های ملی جهت گیری‌ها را به ما می‌دهد، اما ما باید نقطه‌ای و منطقه‌ای ورود پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت تصحیح اوراق امتحانی در استان‌ها به سرعت بررسی و پیگیری شود.

کاظمی به برخی تحلیل‌های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳ اشاره کرد و بیان داشت: نتایج کنکور باید در چند بخش رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

وی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به طور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیرو‌های کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیرو‌های موجود و نیرو‌های حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

کاظمی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید کرد و گفت: مدیران کل استان‌ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیرو‌های خرید خدمات آموزشی فقط از نیرو‌هایی که سال‌های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.

در این جلسه، اعضای ستاد گزارش‌هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
اینکه میگویید امتحان نهایی منطقه دو وسه بیشتر از منطقه یک شده علتش چیه ایا علتش کوچ افراد با خانواده در سه یا چهار سال دوره متوسطه به مناطق محروم نیست که بچه هاسون رتبه خوبی دد دانشگاه بیادن ایاا مناطق دو وسه مانند منطقه یک مراقب تقلب کردن بچه ها هستن که کسانی به انهاجواب برسوند ویا ار کتاب استفاده کنند
آخرین اخبار