ورزشگاه فوتبال فولادشهر آماده برگزاری دیدار تیم‌های ایران و قرقیزستان است.

شهردار فولادشهر گفت:با توجه به اینکه ورزشگاه فولادشهر بیست روز پیش برای برگزاری این بازی به تأیید AFC رسید، مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و باشگاه ذوب آهن برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از این رویداد در یک هفته اخیر طرح‌هایی در شهر اجرا کرده است.

حسین ایزدی افزود: پاکسازی ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه، آذین بندی شهر با پرچم ایران، شست‌وشو و روشنایی معابر خارج از ورزشگاه، پاکسازی و رنگ آمیزی آنها و هماهنگی ایستگاه‌های تفکیک شده مختص اتوبوس برای حمل و نقل هواداران در مرکز استان با شهرداری اصفهان از جمله اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار در فولادشهر بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه کمپینی برای خوش‌آمدگویی به میهمانان راه اندزی شده است، گفت: یک تلویزیون شهری برای پخش بازی در پارک پرنیان شهر فولادشهر جانمایی شده است.


ایزدی ادامه داد: رونمایی از تمبر این بازی، تولید تیزر و تولید محتوا، پرچم‌های تیم مهمان، رونمایی از اِلمان تیم ملی و نامگذاری یکی از میادین شهر به نام تیم ملی ایران و آسفالت و محوطه سازی داخل ورزشگاه از دیگر اقدامات برای برگزاری این دیدار است.


شهردار فولاد شهر افزود: بیش از ۶ هزار پرچم کشور ایران جهت توزیع رایگان بین هوادارن تهیه شده است.


تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین دیدار خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور ازساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.