فرمانده بخشی از ناوگروه روزولت مستقر در خاورمیانه، پس از انتشار تصویری با اسلحه‌ای که دوربینش برعکس نصب شده بود، از خدمت برکنار شد.

 فرمانده یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا که بخشی از ناوگروه ناو هواپیمابر تئودور روزولت مستقر در خاورمیانه است، حدود چهار ماه پس از انتشار تصویری که وی را درحال شلیک از یک اسلحه با یک دوربین نصب شده به صورت برعکس نشان می‌داد، از خدمت برکنار شد.

به گزارش بامداد چهارشنبه واشنگتن تایمز, این تصویر باعث تمسخر قابل توجه نیروی دریایی آمریکا در شبکه‌های اجتماعی شد.

این در حالی است که روز جمعه روزنامه سان دیگو تریبون برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی گزارش داد که کامرون یاست، فرمانده ناوشکن یو اس اس جان مک کین، امروز جمعه از خدمت برکنار شد. نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد یاست به دلیل عدم اعتماد به توانایی وی برای فرماندهی ناوشکن مجهز به موشک هدایت شونده که در حال حاضر در خلیج عمان مستقر است، از خدمت برکنار شد.

در ماه آوریل، عکسی که در رسانه‌های اجتماعی نیروی دریایی آمریکا منتشر شد، یاست را در حالت شلیک از یک سلاح با دوربین برعکس نشان می‌داد.خبرگزاری نظامی استرس اند استریپس گزارش داد که تفنگداران آمریکایی با به اشتراک گذاشتن عکسی در شبکه‌های اجتماعی از یک تفنگدار در حال شلیک اسلحه بر روی کشتی یو اس اس باکسر نوشتند: «تصویر کاملا واضح است.»

این پیام هم اکنون از رسانه‌های اجتماعی حذف شده است. نیروی دریایی آمریکا در رسانه‌های اجتماعی نوشت: از اینکه در پیام قبلی به خطا در دوربین اسلحه ما اشاره کردید، تشکر می‌کنیم. تصویر تا زمانی که تحقیقات نظامی تکمیل شود حذف شده است. 

کاپیتان آلیسون کریستی، معاون ناوشکن اسکادران ۲۱ که بخشی از گروه ضربتی ناو یو اس اس آبراهام لینکلن است و در خلیج عمان حضور دارد، به عنوان فرمانده جدید این ناوشکن انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
Portugal
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
ارتش آمریکا منهل شد ... شما فرق هواپیمای مسافربری و موشک رو نمی دونید دنبال نقطه ضعف دیگران هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
حالا اگه موضوع مربوط به ایران بود رسانه های داخلی وخارجی چکار که نمیکردند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
وای چه احمق هایی پیدا میشوند تو ارتش آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
امریکا و فرزند حرامزاده اش صهیونیست ها
از همه لحاظ به اخر خط رسیده اند
با کمک رسانه هایی که چند دهه در دست داشتند
خودشان را ابر قدرت بخورد مردم دادند
حالا ماسک ها و پرده ها برداشته شده و واقعیت ها برملا شده
آخرین اخبار