مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به وجود ۶ هزار و ۱۶۳ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، گفت: ساخت چهار هزار و ۶۳۲ واحد برای این متقاضیان برنامه‌ریزی شده است.

غفوری  در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال ساخت نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی گفت: شهر جدید ایوانکی در مجاورت شهرک‌های صنعتی خوارزمی، پیشوا، عباس آباد، گرمسار و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با هدف ساماندهی سکونت و تامین مسکن شاغلان شهرک های صنعتی پیرامون استان‌های تهران و سمنان ایجاد شد.

وی از آمادگی برای تحویل یک‌هزار واحد مسکونی ویلایی به متقاضیان این طرح خبر داد و گفت: این وعده به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان امسال محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در این بخش دستگاه‌های خدمات‌رسان هنوز به طور جدی پای کار نیامدند که درخواست داریم در حوزه آب و فاضلاب، برق و شبکه گازرسانی همکاری‌ها تقویت شود تا واحدهای در حال تکمیل به موقع تحویل متقاضیان شود.

وی با بیان اینکه  هزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون برای مسکن معرفی شدند، بیان کرد: از این تعداد ۸۲۷ نفر بیش از ۴۰۰ میلیون ریال واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص مسکن قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار