فضلی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید امیرعبداللهیان گفت: این شخصیت بزرگ یکی از افراد مهم در تراز انقلاب است که می‌توان به عنوان ملاک ارزیابی مسوولان قرار داد.

فضلی  در حاشیه آیین گرامیداشت امیر دیپلماسی، شهید حسین امیرعبداللهیان در دامغان گفت: آنچه شهید امیرعبداللهیان انجام داد در طول یک شبانه‌روز به دست نیامد، بلکه این شهید رویش انقلاب و مجموعه‌ای از آموزه‌های انقلاب، اصول آن، آموزه‌های امام خمینی(ره) و مکتب رهبر معظم انقلاب بود و این موارد در رفتارش تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز می‌توان شهید امیرعبداللهیان را به عنوان دیپلمات در تراز انقلاب اسلامی معرفی کرد، افزود: شهیدان حاج قاسم سلیمانی، امیرعبداللهیان و دیگر شهدا از جمله نیروهای در تراز انقلاب اسلامی هستند و شهید امیرعبداللهیان فرزند برومند استان سمنان توانست تمامی ابعاد یک دیپلمات برجسته در تراز انقلاب را در خود جمع کند و بروز دهد.

مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه گفت: شهدی امیرعبداللهیان یک دیپلمات به دور از هرگونه اشرافی‌گری، یک مدیر بدون تحکم و دارای مسوولیت با جایگاه‌های بالا بود اما هرگز به کسی دیدگاه متکبرانه نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار