سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی برگزاری رویداد‌های ورزشی و نشاط‌آور با گروه‌های مختلف از جمله بیماران اوتیسم انجام و این جشنواره‌های ورزشی به‌زودی برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی رویداد‌های ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف اظهار کرد: بر همین اساس جلسه هم‌اندیشی با مدیر مرکز توان‌بخشی بیماران اوتیسم برگزار و مقرر شد برنامه‌های مشترکی انجام پذیرد.

وی افزود: بررسی و توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری رویداد‌ها و برنامه‌های ورزشی ویژه بیماران اوتیسم و خانواده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم بر اهمیت فعالیت‌های ورزشی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تأثیرات مثبت آن بر سلامت روانی و جسمانی بیماران اوتیسم تأکید و خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی برای برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی مناسب به منظور افزایش تعامل اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها مطرح شد که به زودی محقق خواهد شد.

موسوی‌منش تاکید کرد: این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده شهرداری قم برای ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی در بین تمامی اقشار جامعه است که دو طرف بر ادامه همکاری‌های مؤثر و برنامه‌ریزی‌های مشترک تأکید کردند تا بتوانند گام‌های مؤثری در راستای بهبود وضعیت بیماران اوتیسم و خانواده‌هایشان بردارند.

برچسب ها: اوتیسم ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار