مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه زرند یزد با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند دراین مراسم گفت: با همکاری اداره کل راه و حمل جاده‌ای و پلیس راه نقطه‌های حادثه خیز شناسایی شده و درحال رفع بعضی از آنها هستیم.


وی افزود: به واسطه این حجم از تصادفات، اعتبارات برای شهرستان تخصیص داده شده است و اعتبارات دولتی زیاد نیست یا محدود است درنتیجه در بعضی از جاهها باید از دیگر اعتبارات غیردولتی کمک بگیریم. 

فرماندار زرند خواستار سرعت بخشی به تکمیل ساختمان پاسگاه پلیس راه زرند شد.
 

سرهنگ رضایی فرمانده پلیس راه شمال استان گفت: با بهره‌گیری از نخبگان، هنرمندان و بستر‌های آموزشی و رسانه‌ای، برای پیشگیری و کاهش سوانح رانندگی با کمک دستگاه‌های دخیل در امر کنترل ترافیک شهرستان زرند می‌توان گام برداشت.

وی افزود:از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست داده اند و سه هزار نفر مجروح رانندگی داریم که میانگین سنی آنها بین ۱۸ الی ۳۵ سال است.

وی گفت: ۷۰ درصد این آمار مربوط به جاده‌ها است و درشهرستان زرند ۱۹ نفر از ابتدای سال تا کنون جان خود را از دست داده اند و ۳۰۰ نفر مجروح حوادث این شهرستان در جاده‌های فرعی است که بیشترین ماشین‌های که دچار حادثه می‌شوند پژو ۴۰۵ و پارس و پراید است. 


عبدالهی مدیرکل راه حمل نقل جاده‌ای استان گفت: فرصت ۳ ماهه به پیمانکار پاسگاه پلیس راه زرند یزد داده شد که کار را تحویل دهد.
وی افزود: ۴۰ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان مجهز می شوند. 

سرگرد اثنی عشری فرمانده پلیس راه زرند یزد گفت: محور زرند سیریز راه روستایی است، اما از آن به عنوان محور اصلی بهره برداری می‌شود و خط کشی‌های جاده‌ای پاک شده و از راهداری خواست نسبت به خط کشی مسیر‌های اصلی و فرعی اقدام کنند. تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم. 
 
در این نشست از زحمات سروان گودرزی قدردانی و سرگرد اثنی عشری به عنوان رئیس پلیس راه زرند یزد معرفی شد.

برچسب ها: تصادفات ، جاده ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار