وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز سه شنبه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان کارخانه صنایع شیلاتی منطقه آزادچابهار شامل کارخانه تولید کنسرو تن ماهی، فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه را افتتاح کرد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده با ابراز خوشحالی از رونق تولید و اشتغالزایی نیرو‌های بومی اظهار کرد: این کارخانه با اعتبار ۲هزار و ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰۰ نفر و تولید سالانه ۲۵ میلیون قوطی کنسرو افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز وزارت دفاع بر رفع محرومیت از سواحل مکران است، افزود: هدف از انتخاب چابهار و سواحل مکران برای اولین سفر استانی تاکید تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسریع آبادانی و توسعه سواحل مکران است.

وزیر دفاع مجتمع شیلاتی و کارخانه تولید کنسرو تن ماهی در چابهار را افتتاح کرد

وی با اشاره به توان سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در فعالیت‌های اقتصادی گفت: مطلوبیت طرح‌های وزارت دفاع در منطقه چابهار علاوه بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی کمک در جهت رفع محرومیت از این منطقه، ارتقای شاخص‌های رفاه و امنیت در جنوب شرق کشور و ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم که تاکید دیگر مقام معظم رهبری است، دانست.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و هیات همراه از ظرفیت‌ها و امکانات بندر چابهار، تجهیزات لجستیکی و اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی و توسعه فعالیت‌های تجاری در این بندر نیز بازدید کرد.

بازدید از طرح‌های توسعه ای، روند تخلیه و بارگیری و بررسی پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه لجستیک و خدمات بندری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر دفاع به بندر چابهار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار