۳ طرح شامل ۶ هزار مترمربع آسفالت راه روستایی در شهرستان چهاربرج با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

آیین بهره‌برداری از ۳ طرح آسفالت راه روستایی شامل ۶ هزار مترمربع آسفالت در شهرستان چهاربرج امروز سه‌شنبه و با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

برای اجرای این ۳ طرح در مجموع ۷۱۵ میلیارد ریال هزینه شده و طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت روستای قیچاق به سالار آباد به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار استانی ۶۵ میلیارد ریال یکی از این طرح‌هاست است.

طرح آسفالت راه روستایی شعبانلو به خزینه انار جدید به طول هزار و ۸۵۰ متر و ۵۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده از دیگر طرح های راه روستایی است که به بهره‌برداری رسید.

سومین طرحی که به بهره‌برداری رسید، طرح کردکندی به اسلام آباد به طول ۲ هزار متر و هزینه کرد ۶۰۰ میلیارد ریال است.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین از روند احداث سالن ورزشی قیچاق هم بازدید کرد؛ این طرح از مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان چهاربرج بوده و اجرای آن از پارسال آغاز و در حال حاضر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

معتمدیان امروز همچینین از روند احداث مدرسه ۶ کلاسه منصور آباد چهاربرج هم بازدید کرد؛ این طرح نیز از مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان چهاربرج بوده و اجرای آن از پارسال آغاز شده و در حال حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

استاندار آذربایجان‌غربی از روند احداث مجتمع اداری شهرستان چهاربرج نیز بازدید کرد که مصوبات سفر پیشین بوده و اجرای آن از پارسال آغاز شده و در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

استاندار آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه با استقبال مسئولان چهاربرج، به این شهرستان سفر کرد.

افتتاح و آغاز عملیات چند طرح عمرانی و بازدید از روند اجرای عملیات طرح‌های عمرانی و حضور در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی از جمله برنامه‌های استاندار آذربایجان‌غربی در سفر به این شهرستان است.

شهرستان چهاربرج در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.