دبیرخانه مرکزی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از تمدید مهلت تحویل و بارگذاری آثار گروه‌های شرکت‌کننده در سامانه اینترنتی این رویداد ملی خبر داد.

 مهلت تحویل و بارگذاری آثار گروه‌های متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان به دلیل درخواست برخی از گروه‌های نمایشی که تاکنون موفق به ارسال آثارشان نشدند، تا روز بیستم شهریورماه امسال تمدید شد.

تمامی هنرمندان متخصص حوزه تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند تا تاریخ یاد شده، نسبت به بارگذاری و ثبت آثارشان در سامانه اینترنتی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان به نشانی https://icy.theater.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان تعیین شده برای تحویل آثار هنرمندان شرکت کننده، به هیچ عنوان تمدید نشده و تمامی گروه‌های متقاضی می‌توانند تا پایان روز ۲۰ شهریورماه نسبت به بارگذاری آثارشان اقدامات لازم را انجام دهند. در غیر این صورت سامانه جشنواره بعد از این تاریخ به صورت خودکار مسدود خواهد شد.

بیست و نهمین «جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان - همدان» با هدف «تقویت همدلی و همراهی، رشد و آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.