مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: هفت واحد صنفی واقع در منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی به دلیل اصرار بر ارتکاب به تخلف، شناسایی و پلمب شدند.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اصناف پیرامونی حرم مطهر رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: برای رفاه حال زائران و مجاوران در مشهد، بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به صورت شبانه روزی با تشدید نظارت‌های خود بر فروشگاه‌ها در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی با واحد‌های صنفی که اصرار بر تخلف دارند، برخورد قاطع خواهند داشت.

او افزود: در همین راستا در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، پلمب هفت واحد صنفی با تخلفات گران فروشی، عدم درج قیمت و تقلب پس از تشکیل پرونده‌های متعدد تعزیری در دستور کار قرار گرفت که تا یک ماه مهر و موم هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد این واحد‌های پلمب شده را شامل یک فروشگاه در خیابان "چهنو"، یک سوغات فروشی در خیابان امام رضا (ع)، یک هایپرماکت در خیابان عنصری، یک واحد عرضه آجیل و خشکبار در خیابان شیرازی، یک رستوران در خیابان نواب صفوی، ۲ واحد صنفی میوه تره بار و آرایشی و بهداشتی در خیابان طبرسی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار