مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد گفت: رشته تحصیلی تکنولوژی اتاق عمل در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اضافه شده است.

امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد گفت: در راستای توسعه رشته‌های تحصیلی و با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه دانشکده علوم پزشکی مهاباد و به دنبال پیگیری‌های پیوسته و مستمر و پس از ایجاد زیر ساخت‌های لازم، ظرفیت و توانمندی این دانشکده در آموزش دانشجویان رشته تکنولوژی اتاق عمل توسط شورای گسترش وزارتخانه تایید و با راه‌اندازی این رشته در دانشکده علوم پزشکی موافقت به عمل آمد.

وی بیان کرد: رشته تکنولوژی اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی مهاباد در دفترچه انتخاب رشته امسال دانشجویان موجود بوده و پذیرش دانشجو هم در نیمسال دوم تحصیلی امسال صورت پذیرفته و دانشجویان شروع به تحصیل خواهند کرد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد اضافه کرد: براین اساس رشته‌های تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی مهاباد به ۲ رشته افزایش پیدا کرده است.

صادق امیری افزود: تلاش می‌کنیم که با توجه به ظرفیت‌های بالای علمی شهرستان بتوانیم امسال رشته تحصیلی بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی را هم به رشته‌های موجود اضافه کنیم تا در اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته امسال به ۲ رشته موجود در این دانشکده اضافه شود.

مهاباد قطب درمانی جنوب استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود و در حال حاضر علاوه بر بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره)، ۲ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی دولتی و ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی در این شهر در حال احداث است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.