سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل از پلمب یک عطاری متخلف در این شهرستان خبر داد و بر تداوم بازدید‌های مشترک و برخورد با متخلفان تاکید کرد.

لیلی میر اظهار کرد: بازدید نظارتی مشترک به منظور بررسی نحوه عرضه اقلام و با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور، توسط کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل، به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن، از عطاری‌های سطح شهر زابل انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشاهده تعدادی اقلام غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در یکی از عطاری‌های زابل، در ابتدا این اقلام جمع‌آوری و صورت‌جلسه مربوطه تنظیم و مطابق با قوانین مربوطه اقدام به پلمب عطاری شد.

سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زابل بیان کرد: شهروندان می‌توانند در خصوص هر گونه شکایات از واحد‌های عطاری سطح منطقه به این اداره واقع در خیابان شهید باقری ۲۶ جنب آزمایشگاه مرکزی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار