مسئول مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: روزانه ۱۰۷ تُن زباله در مناطق تحت پوشش شهرداری مشهد جمع‌آوری می‌شود.

محمد اسماعیل شیخانی مسئول مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ستاد دهه آخر صفر از اردیبهشت‌ماه تشکیل شده و شامل شش کمیته فعال است.

او افزود: به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، ۳۰۰ موکب صلواتی در خیابان امام رضا (ع) به‌عنوان یک اقدام شاخص فرهنگی برپا شده‌اند که به زائران پیاده در تمامی مبادی ورودی شهر خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با تأکید بر نقش شهرداری مشهد در این ایام، ادامه داد: شهرداری مشهد به‌رغم اینکه متولی اصلی نیست، برای تکریم و احترام به زائران، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد و ۴۰ نوع خدمت مختلف در مواکب به زائران پیاده در این ایام ارائه می‌شود.

شیخانی بیان کرد: در حوزه اسکان، ۵۱ مرکز اسکان موقت طراحی شده که در مجموع ظرفیت ۶۳ هزار نفر شب را دارا هستند. مسئول مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد، گفت: از شب شهادت رسول اکرم (ص) تا شام شهادت امام رضا (ع) به مدت ۸۰ ساعت، خدمات بی‌وقفه فرهنگی در میدان شهدای مشهد مقدس ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: در این روز‌های دهه پایانی صفر، روزانه ۱۰۷ تُن زباله در مناطق تحت پوشش شهرداری مشهد جمع‌آوری می‌شود. این میزان زباله معادل زباله یک ماه یک شهر متوسط است و نشان‌دهنده حجم بالای خدمات‌رسانی در مشهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار