مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: محمد فرجی دانش‌آموز این منطقه رتبه ۲۴ رشته تجربی کنکور ۱۴۰۳ را کسب کرد.

مستقیم حسینی امروز در حاشیه دیدار با دانش‌آموز موفق رشته تجربی گفت: در آزمون کنکور امسال ۲۴ نفر از دانش‌آموزان منطقه آموزش و پرورش خلخال موفق به کسب رتبه زیر سه هزار شدند.
مدیر آموزش و پرورش خلخال افزود: از این تعداد ۱۱ نفر موفق به کسب رتبه زیر هزار، ۶ نفر موفق به کسب زیر ۲ هزار و ۶ نفر نیز موفق به کسب رتبه زیرسه هزار در آزمون سراسری کنکور امسال شدند.
او با بیان این که آمار برگزیدگان کنکور امسال خلخال در مقایسه با پارسال به بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: در آزمون کنکور سراسری پارسال ۱۸ نفر از دانش‌آموزان این منطقه موفق به انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه‌های دولتی شدند که این آمار پس از گذران دوران کرونا آمار قابل قبول و کم‌نظیر بوده است.
حسینی گفت: با توجه به کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان رشته تجربی خلخال در آزمون کنکور سراسری امسال نیز با پایان مرحله انتخاب رشته به زودی لیست تعداد پذیرفته‌شدگان در رشته پزشکی نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیر آموزش و پرورش خلخال ادامه داد: در حالی که در آزمون سراسری سال قبل ۲۰ نفر از دانش‌آموزان خلخال موفق به ورود به دانشگاه فرهنگیان شده بودند این تعداد با افزایش بیش از ۲ برابری به ۴۵ نفر رسیده است.
محمد فرجی دانش‌آموز ممتاز که موفق به کسب ۲۴ رشته تجربی کنکور سراسری کشور را کسب کرده است، برنامه‌ریزی و تلاش هوشمندانه، حاکمیت جو آرام در خانه، هدایت والدین، دلسوزی دبیران دبیرستان و راهنمایی‌های سایر اساتید از داخل و خارج از شهرستان خلخال را از جمله دلایل موفقیت خود در آزمون سراسری عنوان کرد.
او گفت: برای دستیابی به رتبه‌های برتر کنکور مطالعات تحصیلی خود را از سال دهم با هشت ساعت آغاز و در سال دوازدهم این میزان را به ۱۲ ساعت در روز افزایش داده است.
محمد فرجی دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی خلخال است که والدین او هر دو دبیر دبیرستان‌های خلخال بوده و همچنین برادر وی مهدی فرجی نیز در سال ۱۳۹۹ با کسب رتبه برتر در رشته تجربی موفق به ورود به دانشگاه علوم پزشکی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.