اجلاسیه شهدای آستارا در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان مرزی آستارا با عنوان جلوه‌های عاشقی و با برگزاری نمایش و رزمایش کربلای ۵ در آستارا برگزار شد.

اجلاسیه بزرگ شهدای آستارا در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان مرزی آستارا با عنوان جلوه های عاشقی و با برگزاری نمایش و رزمایش کربلای ۵ در آستارا با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در آستارا برگزار شد.

 تبیین عملی جهاد تبیین به روش هنری، ایجاد فضای بانشاط در قالب نمایش و رزمایش از اهداف جلوه‌های عاشقی در روایت قهرمانان شهید، استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا است.

 در این اجلاسیه همچنین غرفه های اختصاصی هنگ مرزی آستارا، نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی، ستاد بازسازی عتبات عالیات، موکب شهدای آستارا، بهداشت و درمان ( بهداری )، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، بسیج خواهران و غرفه های فرهنگ و هنر، انجمن هنرهای تجسمی و بسیج هنرمندان آستارا با ۴۳ اثر و فعالیت ۱۷ هنرمند حضور و فعالیت دارند.

رزمایش کربلای ۵ درجلوه های عاشقی آستارا+عکس

در برپایی مراسم جلوه‌های عاشقی در آستارا که از نمایشگاه آغاز و به مراحل انجام رزمایش نظامی و نمایش بزرگ میدانی می‌رسد، شهرستان آستارا قهرمانان شهید خود و هم‌چنین رشادت های قهرمانان ملی عملیات کربلای ۵ را به تصویر کشیده و این مراسم در بهترین مکان شهرستان آستارا و در ساحل دریای خزر و روبروی بازار بزرگ ساحلی آستارا به مدت پنج شب برگزار می شود.رزمایش کربلای ۵ درجلوه های عاشقی آستارا+عکس

رزمایش کربلای ۵ درجلوه های عاشقی آستارا+عکس

برچسب ها: کربلا5 ، آستارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.