رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۷ شهریور تاکنون با توجه به افزایش میزان تقاضا ۲۸۰ پرواز فوق‌العاده به مشهد صادر شده است.

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر شاهد انجام پروازهای فوق العاده به سمت مشهد هستیم گفت: روزانه حدود ۳۰۰ پرواز به سمت مشهد از ۳۳ فرودگاه کشور برقرار کرده ایم .

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی در پروازهای مشهد نمی دهیم و در این بازه زمانی با توجه به افزایش تقاضا نظارت های خود را افزایش داده ایم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عملیات پروازی ماه صفر از ۷ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۶ شهریور ماه هم ادامه دارد گفت: در این عملیات ده روز پایانی صفر ۲۱ ایرلاین حضور دارند و سی و سه فرودگاه در ایران به مقصد مشهد برنامه پرواز داشته و با هزار و دویست و پنجاه و پنج پرواز برنامه ای موافقت کردیم و مجوز ۲۸۰ پرواز فوق العاده را تا کنون صادر کردیم.

او گفت: ما امیدواریم بتوانیم تسهیلات بیشتری را مسافران مشهد مقدس ایجاد کنیم و در این شرایط هم به تمامی مسافران توصیه می کنیم اگر تخلف و یا گران فروشی مسافران متوجه شده اند به سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کرده و تاکنون هم با ۸ آژانس مسافرتی متخلف در این بخش برخورد کرده ایم.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: هواپیمایی ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار