رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: احداث بازار‌های روز در چهار نقطه شهر با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد.

سیدرضا هاشمی اظهار کرد: با توجه به توسعه روزافزون شهرها، ساخت بازار‌های محله‌ای به منظور افزایش رفاه شهروندان، روان سازی ترافیک، جلوگیری از ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر، رعایت مسائل زیست محیطی و جلوگیری از اتلاف وقت مردم به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

وی افزود: همچنین براساس سیاست‌های مدیریت شهری، تأمین رفاه زندگی شهری و توسعه سرانه‌های خدماتی در محلات ایجاد بازار روز‌ها در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته است و استقبال شهروندان برای تأمین مایحتاج مورد نیاز خود از طریق بازار‌های روز موجب شده مدیریت شهری با تولی‌گری سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی برای تحقق اهداف کلان در این عرصه تلاش بیشتری کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: در همین راستا راه‌اندازی بازار‌های روز در نقاط مختلف سطح شهر در دستور کار این شهرداری و سازمان قرار گرفته است.

هاشمی با اشاره به پیش‌بینی احداث بازار‌های روز در چهار نقطه شهر ادامه داد: بازارچه ولیعصر جنوبی که نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن است و تاکنون ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت اسکلت بتنی هزینه شده است.

وی گفت: برای احداث بازارچه خیابان بلال نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه و آماده بهره‌برداری است.

هاشمی اظهار کرد: همچنین جهت اجرای هزار متر سازه فلزی برای احداث بازارچه منظریه این کار با ۶ میلیارد تومان اعتبار به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل بازارچه میرآباد شرقی جنب آتش نشانی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: جهت اجرای اسکلت تاکنون ۵.۵ میلیارد تومان در این بازارچه هزینه شده است.

هاشمی گفت: در حال حاضر بازار روز‌های یکشنبه بازار، سه‌شنبه بازار و پنجشنبه بازار در شهرکرد فعال می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.