سرپرست معاونت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزادچابهار گفت: واردات خودرو سواری هیبریدی بر اساس مصوبه هیات وزیران برای فعالان اقتصادی که مجوز فعالیت در منطقه آزاد چابهار را داشته باشند بلامانع و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

مسیح جوادپور اظهار کرد: پس از ابلاغ مصوبه هیات وزیران و پیگیری‌های انجام گرفته از طرف دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از وزارت صمت، بمنظور رفع مشکلات ثبت آماری خودرو‌های هیبریدی در سامانه، خوشبختانه موانع و مشکلاتی که برای تمام مناطق آزاد کشور در سامانه ثبت آماری بوجود آمده بود رفع و این امکان برای منطقه آزاد چابهار هم مانند سایر مناطق آزاد جهت واردات خودرو فراهم و در حال انجام است.

وی افزود: برای فعالان اقتصادی که مجوز فعالیت در منطقه آزاد چابهار را داشته امکان واردات و ثبت آماری خودرو هیبریدی بر اساس مصوبه هیات وزیران فراهم شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار افزود: برای واردات خودرو‌های کارکرده بنزینی به سرزمین اصلی و مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد چابهار در حال رایزنی با وزارت صمت و سایر ارگان‌ها برای رفع محدودیت‌ها بوده تا در اسرع وقت این مهم برای مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت بازرگانی سازمان به شماره موبایل ۰۹۱۲۳۳۴۳۴۱۱ تماس یا مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار