کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: شب‌های خنک و روز‌های گرم برای بیشتر نقاط استان همدان پیش‌بینی می‌شود و این روند تا پنج روز آینده ادامه دارد.

روح‌الله زاهدی گفت: وضعیت جوی بیشتر نقاط این استان همدان تا پایان هفته جاری پایدار است و بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: تا روز چهارشنبه دمای روزانه استان تا یک درجه سانتی گراد نیز افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

زاهدی گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان تا ۵۰ کیلومتر در ساعت نیز افزایش می‌یابد که همین موضوع موجب ایجاد پدیده غبار رقیق به ویژه در مناطق شمالی استان خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سرعت وزش باد روز گذشته در گل‌تپه با ۵۰ کیومتر در ساعت ثبت شد، افزود: اسدآباد با ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بهار با ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۱ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.