فرماندار رشت گفت: نظارت بر بازار و نانوایی‌های این شهرستان از امروز توسط تیم ویژه بازرسی اجرایی می‌شود.

کیا عاشوری، فرماندار رشت ضمن تسلیت ایام و با بیان اینکه این شهرستان در تعطیلات پیش رو قطعا مقصد بسیاری از مسافران خواهد بود، گفت: نظارت بر بازار رشت از امروز توسط تیم ویژه بازرسی اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه نبود برخی از زیرساخت‌های مناسب برای جمعیت شناور برخی اوقات ما را دچار مشکل می‌کند، افزود: با برنامه ریزی درست در ایام باقیمانده تعطیلات تابستانی زمینه حضور مسافران را فراهم کنند.

فرماندار رشت با انتقاد از تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها سطح شهر در ایام مختلف تصریح کرد: در ایام تعطیلات به نانوایان فعال سهمیه آرد فوق العاده اختصاص پیدا می‌کند لذا مسئولان نظارتی مرتبط نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند تا آرامش در سطح جامعه پایدار شود.

عاشوری همچنین با تأکید بر اینکه در ارائه کالا‌های اساسی ثبات قیمت وجود دارد و کمبودی وجود ندارد، گفت: در روز‌های اخیر سهمیه اختصاصی استان مربوط به شکر و گوشت گرم در بازار توزیع و در دسترس مردم قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در بحث تأمین سوخت مورد نظر نیز باید آمادگی ارائه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و مسافران را داشته باشیم، افزود: بازدید مستمر از سطح بازار و خبازی‌های سطح شهر رشت توسط تیم ویژه بازرسی در دستور کار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفته است و اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.