معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان اجازه تخلف و گران فروشی بلیت در مسیر‌های پر تقاضا از جمله مشهد را در این ایام نمی‌دهیم.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه گران فروشی در بلیت پروازهای مشهد را به شرکت های هواپیمایی نمی دهیم گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی و همچنین آژانس هایچ مسافرتی و سکوهای اینترنتی مجاز هستند بلیت پروازها را براساس نرخ‌نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی به فروش برسانند‌.

وی ادامه داد: در این ایام با توجه به میزان افزایش تقاضا برای بلیت نظارت ها تشدید شده و با چندین شرکت و آژانس‌ مسافرتی‌هایی که تخلف کرده بودند هم برخورد شده بنابراین هشدار می‌دهیم که خارج نرخ مصوب  بلیتی را به مسافران نفروشند.

محمدی بخش بیان کرد: نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. بنابراین باید تمامی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی این نرخ را رعایت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنين از برقراری پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد تا پایان هفته با توجه به شهادت امام رضا ع خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای تمامی روزهای هفته تا  پایان ماه صفر  در نظر گرفته‌ایم .

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و باز هم غیر قانونی است.
۱۰:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و باز هم غیر قانونی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
اجازه گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد را نمی‌دهیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که فروشی بلیت هواپیما تمام شهر های در سراسر کشور 1 الی 3 میلیون تومان گران شده است چرا؟
آخرین اخبار