شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک شهر تهران ابراز نارضایتی کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما برخی از مراکز تعویض پلاک در شهر تهران تعطیل شده است و همه آنها به مرکز تعویض پلاک واقع در جاده مخصوص کرج منتقل شده اند به همین جهت برای تعویض پلاک ساعت ها باید در انتظار بمانیم ازدحام جمعیت در این مراکز بسیار زیاد است و اینکه چرا با وجود اینکه تمامی امورات اداری اینترنتی و غیرحضوری شده است فکری به حال تعویض پلاک نمی شود و اقدامی جهت سیستمی شدن آن نمی کنند؟

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکلات شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام. لطفا پیگیری بفرمایید چرا بعد از ۲۰ سال از تاسیس مراکز تعویض پلاک هنوز هم کار بطور دستی انجام می‌شود؟ یک تعویض پلاک ساده ۲ ساعت زمان می‌برد. متاسفانه مراکز شهر تهران بسیار شلوغ است و مراکزخلیج فارس، چیتگر و خاوران هم تعطیل شده و همه به مرکز تعویض پلاک میثم در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج انتقال پیدا کرده است. اما غرفه‌ها تغییری نکرده است. چرا با توجه به کمبود نیرو در این مراکز، این همه نوبت می‌دهند که مراجعین بخاطر ازدیاد جمعیت باهمدیگر درگیر شوند. در مراکز جای تردد نیست.

درضمن پیگیری کنید چرا هنوز همه این اقدامات باید بصورت دستی تحویل مرکز دهیم. با اینکه احراز سکونت سیستمی شده، اما بازهم مدارک می‌خواهند. بقول خودشون معاینه فنی و بیمه آنلاین مشخص می‌شود، اما ما باید برای استعلام به مراکز کافی نت مراجعه و استعلام بگیریم.  آنجا برای یک پرینت ۵۰ هزار تومان پول می‌گیرند. الان دریافت وام همه اینترنتی شده، اکثر ادارات اینترنتی شدند. خواهش می‌کنم سری به مراکز تعویض پلاک بزنید و گزارشی در این باره انجام می‌دهند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار