رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم به دلیل تعلل در دستیابی به توافقی برای آزادی اُسرا در غزه به شدت انتقاد کرد.

«یائیر لاپید» رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به شدت از تعلل کابینه این رژیم در دستیابی به توافقی برای آزادی اُسرا در غزه انتقاد کرد.

وی در سخنانی گفت: «پسران و دختران ما رها شده و در اسارت می‌میرند، اما نتانیاهو مشغول نیرنگ‌بازی است».

این در حالی است که انجمن اسرای اسرائیلی و مفقودین، خانواده‌های این اسرا و تحلیلگران اسرائیلی، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو را مسئول مرگ ۶ اسیر دیگر این رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانستند و خواستار اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه او شدند.

«اگر دولت بنیامین نتانیاهو با حماس بر سر تبادل اسرا توافق کرده بود، اکنون هر ۶ اسیر ما در قید حیات بودند». این را انجمن اسرا و مفقودین رژیم صهیونیستی عنوان کرد. این انجمن خطاب به نتانیاهو گفت که «بهانه‌تراشی بس است، زمان بازگشت اسرا فرا رسیده است».

انجمن مذکور از «هیستادروت» (فدراسیون مشترک کارگری) و سران اقتصادی رژیم صهیونیستی خواست که به منظور تحت فشار قرار دادن نتانیاهو برای امضای فوری سند تبادل اسرا، از فردا دوشنبه اعتصاب و نافرمانی مدنی سراسری را در اراضی اشغالی کلید بزنند.

قرار است امشب فدراسیون عمومی اتحادیه‌های کارگری اسرائیل نشست فوق‌العاده و مهمی را برگزار کند و به احتمال زیاد آغاز نافرمانی مدنی و اعتصاب گسترده این اتحادیه‌ها اعلام شود.

این در حالی است که امروز، «بنی گانتز» عضو سابق کابینه جنگی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اردوگاه دولت» نیز خواستار اعتصاب و تظاهرات گسترده و سرنگون کردن کابینه نتانیاهو شد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار