معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: قیمت جدید سیلندر ۱۱ کیلوگرمی سهمیه‌ای گاز مایع در هرمزگان ۶۹ هزارتومان است.

عبدالرضا پیروی منش گفت: قیمت سیلندر گاز در محل شرکت‌های توزیع، ۴۴ هزار تومان، در محل نمایندگی‌ها و جایگاه‌های مجاز عرضه ۶۹ هزار تومان، و در صورت تحویل درب خانه مصرف‌کننده نهایی ۷۷ هزار تومان است.

وی افزود: قیمت سیلندر‌های گاز با نرخ آزاد نیز در محل شرکت‌های توزیع ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان، در محل نمایندگی‌ها و جایگاه‌های مجاز ۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان، و در صورت تحویل درب خانه مصرف‌کننده نهایی ۸۴ هزار تومان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به مشکلات به وجود آمده به دلیل به‌روز نشدن دستگاه‌های کارت‌خوان در برخی جایگاه‌ها گفت: به دلیل این مشکل، جایگاه‌داران مجبور به اخذ بهای هر سیلندر گاز با دوبار کارت کشیدن هستند که باید هرچه سریعتر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مشکل را حل کند.

عبدالرضا پیروی منش افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفاتی مانند، گران فروشی، کم‌فروشی یا فروش سیلندر با قیمت‌های غیر سهمیه‌ای، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.