مسابقه تلفنی «حروف دانش» با هدف ارتقاء دانش عمومی و درسی دانش آموزان متوسطه به زودی از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

مسابقه تلویزیونی «حروف دانش» یک برنامه آموزشی و سرگرم‌کننده است که ویژه نوجوانان طراحی شده است. این برنامه که قرار است به زودی از شبکه آموزش پخش شود، در قالب یک مسابقه تلفنی زنده برگزار می‌شود. هدف اصلی این برنامه، ارتقاء دانش عمومی و درسی شرکت‌کنندگان درموضوعات مختلف علمی و آموزشی به شیوه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است.

محیط مسابقه در یک مدرسه با طراحی فانتزی و انتزاعی شکل گرفته است. در این مدرسه، تعدادی کلاس درس وجود دارد که هر کلاس به یک موضوع درسی خاص اختصاص یافته است. در هر کلاس، یک جدول متقاطع قرار دارد که سوالات مربوط به موضوع آن کلاس در جدول گنجانده شده‌اند.

این برنامه به موضوعات علوم دینی و قرآن، علوم ریاضی، تاریخ و ادبیات فارسی، جغرافیا و علوم اجتماعی، فیزیک، شیمی، ورزش و تربیت بدنی و دیگر موضوعات مرتبط می‌پردازد.

مسابقه «حروف دانش» با ترکیب آموزش و سرگرمی، فضایی جذاب و پرهیجان برای نوجوانان ایجاد می‌کند تا دانش خود را محک بزنند و همزمان از شرکت در یک مسابقه تلویزیونی لذت ببرند.

استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای طراحی و نمایش جداول متقاطع، ایجاد یک محیط مجازی فانتزی و انتزاعی و بهره‌گیری از گرافیک‌های تعاملی و انیمیشن‌های جذاب، تجربه دیداری بی‌نظیری را برای مخاطبان فراهم می‌کند. همچنین، امکان مشارکت تلفنی و پیامکی برای مخاطبان به کمک تکنولوژی‌های ارتباطی مدرن، تعامل بیشتری با بینندگان ایجاد می‌کند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند با ارسال مشخصات خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۹ در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه تلفنی «حروف دانش» به تهیه کنندگی مجید قره گوزلو هر روز به مدت ۳۰ دقیقه به زودی از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار