مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: طی هفته گذشته ۹۸۰ مورد بازدید از واحد‌های صنفی در سطح استان قزوین انجام شده است.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بازرسی‌ها توسط چهار تیم در دو شیفت با همکاری بازرسان صمت و بسیج اصناف از واحد‌های نانوایی، سوپر مارکت ها، کارخانه‌های تولید آرد، مرغ فروشی، قصابی و کشتارگاه‌های مرغ انجام شده است.

خدایاری بیان داشت: در بازرسی از ۴۸۵ نانوایی بازدید شده که برای ۵۶ واحد به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت دستورالعمل اخطار صادر شده از سوی تعزیرات پس از گران فروشی و تداخل صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی بیان داشت: امروز طی بازدید از یک نانوایی در آقابابا از توابع شهرستان قزوین ۲۳ کیسه آرد بربری در یک واحد نانوایی لواش کشف و ضبط شد.

به گفته خدایاری، از ۲۲۵ واحد قصابی و مرغ فروشی بازدید شده، ۱۵ واحد صنفی مختلف به دلیل عدم نصب نرخ نامه، گرانفروشی و اختلال در بازار به سازمان تعزیرات معرفی شدند.

وی افزود: در جریان ۲۷۵ بازدید از سایر واحد‌های صنفی، برای ۱۹ واحد صنفی متخلف از جمله سوپر مارکت و مواد پروتئینی، به جهت گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و تداخل صنفی پرونده تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار