اوکراین بامداد امروز یکشنبه چندین منطقه روسیه از جمله مسکو را هدف حملات پهپادی خود قرار داد و یک پهپاد اوکراینی در حومه پایتخت روسیه سرنگون شد.

مقام‌های روسیه اعلام کردند که اوکراین بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه در این کشور از جمله مسکو را هدف حملات پهپادی خود قرار داده و یک پهپاد اوکراینی در حومه پایتخت روسیه سرنگون شده است.

به گزارش بامداد یکشنبه تارنمای ان دی تی وی، سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در حومه مسکو موفق شدند یک پهپاد اوکراینی را در مسیر خود به سمت پایتخت هدف قرار داده و سرنگون کنند.

الکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه بریانسک روسیه نیز در پیامی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: حداقل ۱۲ پهپاد اوکراینی بر فراز منطقه مرزی بریانسک در جنوب غربی روسیه توسط سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در این منطقه سرنگون شدند.

الکسی اسمیرنوف، سرپرست فرمانداری منطقه کورسک هم که در حال حاضر هدف تهاجم ارتش اوکراین قرار گرفته است در کانال تلگرامی خود نوشت: دو پهپاد اوکراینی از سوی سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در این منطقه هدف قرار گرفته و سرنگون شده‌اند.

به نوشته تارنمای ان دی تی وی، بر اساس اطلاعات اولیه، هیچ یک از حملات پهپادی بامداد امروز (یکشنبه) اوکراین به مناطق مختلف روسیه تلفات یا خساراتی به دنبال نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار